مسی: مصدومیت‌ها روی من اثر بدی گذاشته بود

 

سایت گل – لیونل مسی، مهاجم بارسلونا گفته مصدومیت‌های اخیر اثری منفی روی او در چند هفته گذشته گذاشته بود.

این بازیکن 26ساله در بازی مقابل آلمریا در سپتامبر دچار آسیب از ناحیه همسترینگ شد و به این ترتیب سه هفته دور از میادین ماند. او سپس نتوانست به فرم خوبش بازگردد تا این که مقابل میلان دو گل زد.

او می‌گوید: «این بار دو مصدومیت بسیار نزدیک به هم داشتم و اثر بدی گذاشت. من مطمئنا دارم از این مشکل می‌گذرم و از فرم خود هم خوشحالم. البته با آرامش از مصدومیت عبور می‌کنم. دارم ضرباهنگ خود را ذره ذره بازمی‌یابم.

به نظرم 90 دقیقه بازی کردن بسیار کمکم می‌کند. همین طور 90 دقیقه حضور در مسابقه بعدی. به این ترتیب می‌توانم آرام‌آرام به ریتم و فرم قبل از مصدومیت برسم.»

او درباره برد سه بر یک بارسا مقابل میلان گفت: «از همان ابتدا به نظرم عالی بودیم. ما نقش اول مسابقه بودیم. همان طور که معمولا هستیم.

این که در اواخر نیمه اول گل خوردیم اوضاع را در نیمه دوم اندکی پیچیده‌تر کرد اما پس از مدتی توانستیم دوباره تیم برتر باشیم.»




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:19 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.